HAWAII

by odakristensen

Nå er det litt over en uke siden jeg kom hjem fra mitt kjære Hawaii. Jeg ble rett og slett forelsket. Forelsket i stedet, hver eneste palme og stein. Forelsket i alle menneskene. Det var så perfekt. Det var også herlig med en pause fra mitt amerikanske liv, komme seg litt bort og oppleve noe annet. Å lære. 

Jeg fikk flere venner fra over hele verden, noen jeg vet jeg kommer ha kontakt med. Nå kan jeg reise til Kina, Brasil eller Sveits og besøke en venn. 

Surfing, snorkling med skilpadder, shopping, historie, ferske annanaser. Det er litt rart og si det, men denne uken var virkelig den aller beste uken jeg hadde hatt på lenge. 

Heldigvis begynner det å bli varmere her hjemme i Minnesota nå også, så jeg kan ha sommerklærne ute og vise den lille smulen med brunfarge jeg fikk. 

Legger med bilder fra PARADIS.

Image

 

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage