ALOHA

by odakristensen

Gjett hvor jeg er!!!???
HAWAII. Og jeg er forelsket, rett og slett forelsket. Forelsket i været, kulturen, omgivelsene, menneskene, surfing, maten. Alt med Hawaii har vært perfekt så langt.

Jeg er på tur med 101 andre utvekslingsstudenter fra hele verden. Det er rett og slett fantastisk å møte så mange forskjellige mennesker med ulike bakgrunner, kulturer og språk. Og vi alle sammen kommer godt overens fordi vi er alle i samme situasjon, og det er godt å dele historier og erfaringer med hverandre.

Ellers så har jeg min tredje dag her idag og vi skal kose oss på stranden i hele dag. Min første dag surfet jeg og det var rått. Igår derimot hadde vi en tørr dag med ulike aktiviteter og besøk i små surfebyer og til noen av verdens beste surfe strender.

Jeg nyter det, og puster inn så mye Hawaii som jeg bare kan.
xoxo

20140408-072606.jpg